Hundra skit roliga frågor

1. Tre namn jag lyssnar till:

Mamma, Stina & mig själv

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

att jag kan bli glad för nästan ingenting!

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

ibland är jag för lat

4. Detta är jag rädd för:

insekter

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

data, mobil & mat

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

va ensam, plugga & koncentrera mig

7. Detta tycker jag om att göra:

umgås med nära och kära :)

8. Detta vill jag göra just nu:

fika med min familj

9. Bästa känslan:

kär

10. Värsta känslan:

ångest

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

humor & omtänksam

12. Har du någonsin varit kär?

Ja :)

13. Jag vill gifta mig…

med världsen bästa & finaste kille

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Hoppa bungy-jump, flytta utomlands & gifta mig

15. Min käraste ägodel:

min dator

16. Något jag vill ha i present:

SKOR SKOR SKOR & RINGAR!

17. Detta har jag på mig just nu:

skjorta & leggings

18. Favoritkläder:

mjukisdress

19. Favoritdjur:

hund & katt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

inte reggae eller rock, resten typ

21. Favoritlåtar just nu:

Eenie meeine - Justin Bieber & Sean Kingston & Baby - Justin bieber

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

INGET ÄR KUL.

23. Stjärntecken:

tvilling

24. En bok jag älskar:

hatar alla böcker

25. En film jag älskar:

Lejonkungen :D

26. Tv-program jag gillar:

Cougar Town

27. Favoritdoft:

kommer alltid att vara Viktor & Rolf Flowerbomb

28. Detta äter jag gärna:

godis

29. Dricker helst:

mjölk

30. Favoritgodis:

surisar

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Hawaii, Thailand eller varför inte Grekland ännu en gång?

32. Färg på mina ögon:

jag tycker dom är bruna men dom är tydligen gröna

33. Min längd:

163 cm ;)

34. Jag tror på:

stjärnfall

35. Jag spelar:

ingenting

36. Person jag beundrar:

min kusin Mira

37. Så här bor jag:

lägenhet

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

det sköter mamma, inga antar jag.

39. Det här tänder mig:

fina armar, bröst & gulliga rumpor

40. Det här gör mig avtänd:

mycket hår, finnar & killar med för mycket självförtroende

41. Favoritfärg:

rosa är så gulligt

42. Favoritcitat:

"Vad gör det om hundra år?"

43. En hemlighet jag vet:

tänker jag inte avslöja här

44. Bästa present jag fått:

veenne

45. Senast köpta skiva:

borde jag komma ihåg det?

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

mina ögonfransar hahha

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

venne.. att mitt hår inte är spikrakt som jag vill

48. Udda förmåga/egenskap:

att jag alltid har rätt ;).. aiight girlzzz?

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

Lejon.. eller tiger :D lätt ett kattdjur iaf häää

50. Vad lyssnar du på just nu?

Radio

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Har varit med mina älskade vänner & ska fira min mamma, väntar på att dom ska komma hem...

52. Var är dina föräldrar födda?

I Sverige, pappa Örebro & mamma stan eller nåt(?)

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Picasa men hajjar ingenting av de så...

54. Vilken är din favoritrestaurang?

DONKEN FOR LIFE

55. När badade du i en pool senast?

Somras

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

På dagispjäs iaf :)

57. Hur många barn vill du ha?

2

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Reggae

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

ah är jävligt insatt

60. Vad har du för TV-kanaler?

Är det meningen att jag ska rabbla upp alla nu eller?

61. Har du åkt moped någon gång?

Yepp

62. Har du busringt någon gång?

Hehh aaa :)

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Bangar inte en sekund, ska göras innan jag dör ju

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Vennee

66. Har du en egen trädgård?

Näh

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Ehh

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Hoppas jag

69. Badkar eller duschkabin?

Dusch

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Wild child

71. Favoritpizza?

Hawaii

72. Chips eller popcorn?

Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Använder inte läppstift

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

va?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

haha ne

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Stina & Miranda, en chokladboll

78. Favoritchoklad?

Marabou

79. När röstade du senast?

asså vadå röstade?

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

Vet inte om jag har gjort de

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Nej :(

82. Är du bra på matlagning?

Kan jag inte påstå, men det duger

83. Klarar du att tanka själv?

nej :)

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Nej, men måste erkänna att man blir lite sugen

85. Pepsi eller Coca Cola?

Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Ne

87. Vad var det senaste du handlade?

Waynes

88. Har du kräkts offentligt?

Har väl hänt kanske

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Både och skulle ju inte vara helt fel!

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Ja

91. Har du ringt något betalnummer?

Yäpppppppzi

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Aboslut!

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Pappa<3

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Tror jag inte

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Den som alla har, vanliga

96. Vad har du i din väska?

Kamera, kalender & massa skit

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Tittar på tv eller film

98. Vad är du tacksam för idag?

Att jag är jag & mina älskade vänner

99. Var hittade du den här listan?

I en annan blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

Ellen, Erika & Miranda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0