If you had a choice, then what would you chose to do?

HeeeeeeejhejhejhejHEJ.
Idag efter skolan åkte jag till tandis och lagade ett litet hål (min nya tandläkare är bästbästbäst). Direkt efter det åkte jag hem till Agnes o hängde lite. Sen vid 7 eller nåt var jag hemma igen och nu ligger jag och deeeeegar i soffan (som alltid...). Snart ska jag gå och hyra film o godis osv med Mato. Puss hej leverpastej.

Om ni undrar varför jag aldrig lägger upp bilder längre är för att jag är så jävla ful hela tiden!! Jag har glömt hur man sminkar sig och hur man fixar håret.... eller nåt sånt.
Såhär ser jag i princip ut VARJE dag nu för tiden, stackars dem som går i min skola som tvingas se mig varje dag hahahhaehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0