En sömnlös helg

Kom precis hem från Shayan där jag tillbringade hela kvällen och natten med massa roligt folk.
I fredags var vi hemma hos Stina hela kvällen. Hela dagen på lördagen flyttade jag till den nya lägenheten (tack Stina för hjälpen heh..). Lördag kväll/natt hos Shayan. Och nu är jag äntligen hemma igen, är helt slut och mitt huvud håller på att sprängas... Nu ska jag sätta igång och plugga till tyska provet imorgon, FAN VA KUL!

Förövrigt har jag sovit ungefär 8 timmar på två nätter, jag tror jag dör snart.


Längtar till sommarn!

Kommentarer
Postat av: C

hej! vart har du flyttat någon stans? =) för övrigt jättw bra blogg!

2010-02-25 @ 19:38:03
Postat av: Matilda

Tack! Jag har flyttat till de nya lägenheterna vid sollentuna/stinsen.

2010-02-25 @ 19:56:15
URL: http://matildakjellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0