BABY I'M HOME

JAG ÖVERLEVDE! ett tag trodde jag att jag skulle dö typ men nä jag e en riktig krigare. Fan va kul vi har haft de. GALET. lärt känna ett par riktigt jävla galna och grymma tjejer. TACK TILL ER TJEJER (de gamla också hiihih)! Har aldrig känt mig så äcklig som jag varit nu de senaste dagarna, de e sickt asså. har dött av värme! skönaste jag gjort va att ta en dusch nu assoooo bästa.

FRASERNA VI KÖRT PÅ HEEEEELA VECKAN:
"dags å dra"
"jajemän" (båda dom kommer från Carrroooo eller Carola som säger de med en grym dialekt ellelr va fan de kallas.)
"ELLER??!!?"
"why not liksom" (som jag har sagt 24)
å nu pallar jag inte skriva mer ihihihii HEJ.
BTW JAY-Z VA GRYYYYYYYMMMMM IGÅR. GALEN.

Kommentarer
Postat av: Karin Åström

EEEEEEEEEEELLEEEEEEEEEEEEEER

2010-07-05 @ 12:00:55
URL: http://happyk.bubbleroom.se
Postat av: annis

pallar inte med livet!!!!!!

2010-07-05 @ 12:15:37
Postat av: Matilda

hahahaha ELLERRRRRR?! och karin med sina rörelser haha.



JUSTE FAN, pallar inte med livet. den är ju fan bästa av dom. hur kunde jag glömma?

2010-07-05 @ 12:19:03
URL: http://matildakjellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0