hejhejhejhejhejhej och hej igen

TJA! Jag lever, trots allt. Jag är nog den lataste människan på jorden.. eller borde iaf vara med på top 10 listan AJA WHATEVER.
Igår shoppade jag & min bästaste vän (Annibanani) galet i Kista. Massa nya stuffs & även present till min andra bästaste vän (erikopiko) för ikväll ska hon FIRAS med stort kalas ( de jag taggat till sen typ 3 dagar tillbaka) så de kommer bli kulkulkul.
De senaste dagarna har jag kollat på en hel säsong av oth & en halv säsong av how i met your mother (no lifer, ja) + lite andra grejer.
Nu har jag redan skrivit FÖR långt enligt mig & ska hoppa in i duschen & sen fixa mig till ikväll.
BTW kul att läsarna inte tappar upp hoppet, blev lite förvånad där faktiskt hahahahe.
haha åååååh hittade just denna bild också. Agnes & min gourmé middag för några veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0