I just haven't met you yet

ABOW ASSSSSOW. hahahah venne riktigt va jag ska säga om gårkvällen, tror jag skiter i att ta upp något alls från den.. FÖRUTOM att filmen (eclipse) var den bästa jag någonsin sett. Jag är kär i Jacob & jag önskar jag vore Bella. Helt sickt hur inne man kan bli i en film. Men fan SE DEN alla som inte redan gjort de. VERKLIGEN värd. AH VA BRA DEN ÄR, (kollar på den nu igen på datan faktiskt ehhehee :$). men sen aaah, sen glömmer vi de efter filmen som sagt :)

Sov hos Ellen iaf så vaknade där å mös med henne & Anna. Sen kom Sosso också & jag & hon drog hem till mig å käkade tacos. Nu drog hon för en stund sen & jag sitter SOM SAGT (igen) & kollar på världens bästa film, väntar även på min mamma, Anna & Ullis. För när alla de har kommit drar vi ut till bästa Djurö & är där en stund. Fan va jag älskar att vara där. de ska bli skönt att komma bort från människorna här igen också. Så hej då på ett tag!
vikken snögging till tjej, leker typ snygg eller nåt:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0