Lördagen

Det blev riktigt knasigt i början av kvällen, vilket var lite synd med missförstånd och sånt. Så då blev det ändrade planer, mötte Anna & Ulrika i Sollentuna för att senare dra vidare till Solna för att möta upp Linus och hans två kompisar som vi gittade till Djursholm med där de va lite fekke (efter ett tag iaf hahahh). Vid 3 tog vid oss vidare hem till kära Sollentuna igen & nästan precis utanför Ulrika (som jag anna & ullis skulle sova hos) mötte vi tre grabbar som var lite vilsna och var hungriga så dom hänkade med oss. Vi åt mat, spelade kort & var allmänt konstiga. Men stört sköna killar ia'f! Det var sjukt länge sen jag hade en sån här random kväll, jävligt lyckat enligt mig.

För övrigt kan jag inte säga ett ord typ, min syster dör av garv åt att jag inte kan snacka låter som ett riktigt retard....

BILDER KOMMER SNART OCKSÅ HÄ.

Kommentarer
Postat av: Störtsköna grabbar

Den här bloggen tycker vi är ganska primitiv. Men bra bilder iaf...

2010-06-16 @ 21:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0