SEBBE LÅTSKRIVARE93

matilda du springer runt i mina tankar
det är för dig som mitt hjärta bankar
du är den bästa tjejen man kan ha
kommer ihåg alla minnen och allt du sa
du kommer alltid vara tjejen jag drömt om
snälla ta mig tillbaks snälla du. kom
det är med dig det händer grejer
med dig slipper jag springa efter andra tjejer
det är för dig jag sover
det är för dig jag gråter
det är för dig jag finns
jag hoppas att du minns
matilda du springer runt i mina tankar
det är för dig som mitt hjärta bankar
du är den bästa tjejen man kan ha
kommer ihåg alla minnen och allt du sa
du kommer alltid vara tjejen jag drömt om
snälla ta mig tillbaks snälla du. kom
det är med dig det händer grejer
med dig slipper jag springa efter andra tjejer
det är för dig jag sover
det är för dig jag gråter
det är för dig jag finns
jag hoppas att du minns

oooooh matilda du är mitt allt
svär utan dig blir mitt hjärta kallt
oooooh matilda förlåt att jag itne alltid gjort rätt
matilda du är de finaste jag sett
ooooh matilda  x 3



hahaha så grymmmmm!
ps han var inte seriös med låten...... ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0