Bowlingmästare

HÖSTLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV! Känner så jävla skönt, AH va skönt det känns!
Aaaaajajaaja barnvakt var helt ok, två sekunder senare hade jag dock shoppat upp allt jag tjänade (+ lite till), köpte nya leggings och ögonskugga.
BOWLING efter de, som va GALET kul, riktigt jävla spännande. Alla (mest jag) var stenseriösa med världens vinnarinstinkt, och det slutade som vanligt med att jag vann ;)))))))))
Ska visa bilder på nya jackan, leggingsen och ögonskuggan imorn oxå. PUSSSS O GODNATT!
bevis bah. (miranda som skrivit namnen, och dom stämmer inte för fem öre!!)

Kommentarer
Postat av: Miranda

pffffff gör dom visste! alkis mattan!

2010-10-29 @ 00:33:27
URL: http://ginman.blogg.se/
Postat av: Matilda

käääääääften re, stämmer bättre in på dig! iaf efter det här lovet ;););)

2010-10-29 @ 11:33:40
URL: http://matildakjellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0