FREDAGEN

Jag, Stina, Erika & Miranda käkade ihop på donken vid 6 eller nåt, sen drog vi till city gross o köpte chips för vi skulle ha en myschillkväll framför Idol.. men de ändrades rätt fort o jag & Miranda blev taggade o stack till Nils istället med massa grabbar (som jag förövrigt saknat CP mycket). Typ inte skrattat så mycke på en kväll på riktigt länge, hldkillarna vet hur man underhåller och de gillas! B-) Vid 12 drog jag o Miranda vidare till Rotan o var där med ett par andra sköna killar, också roligt. Sen somnade jag i soffan framför Idol reprisen vid 3.
KUL kväll iaf :)
o såhär såg ja ut, förutom att ja bytte kläder senare........

Kommentarer
Postat av: Rodrique

du är fett fin hehe

2010-10-16 @ 15:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0