Min bästa vän

Tja fannnnn. I fredags var vi hos mig (fick rätttt mycke skit av mamma idag för de, men va ska man göra liksom.) O aah jag skämde ut mig men vafan gör de om tusen år :)):))
Igår var vi hemma hos sossobosso, till en början jag ellen ullis och sophie bara. Sen kom också lite hldgrabbs.
Idag har jag chillat som fasen o för 15 min sen kom ja hem från ett galet jobbigt pass. Så nu ska jag hoppa in i duschen, sen blire MAT.
o här är min älsklings bästis (som förövrigt har lämnat mig lite o skaffat kille, gratttis grattis... *tårögd, ledsen o lite lite arg*)

Kommentarer
Postat av: ullis

jag är så söt! :) du kommer alltid ha mig vid din svettiga sida på friskis! :D love you!

2010-10-24 @ 21:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0