Hej hej hemskt mycket hej!

HEEEEEEEJ igen! Har fan saknat dig lilla blogg (♥) Men nu lovar jag dig att jag är tillbaka och ska ta hand om dig bra!.. Skolan har ju börjat nu så har ändå inget liv längre.

Nu är som sagt skolan igång. Började idag. Det var tyngre än jag trodde det skulle vara. Ren jävla ångest! Även fast jag bara gick 11-12. Hela den här veckan i skolan blir iaf lugn, som tur är. Blir bara nån timme per dag för vi ska göra ett projekt arbete.
För att pigga upp dagen efter vi slutat idag åkte jag iväg till Kista med Miranda och Sophie för att kolla lite grejer. Fick med mig en tröja och en radio hem, som gjorde mig lite gladare!
Och för att pigga upp dagen ännu lite mer mötte jag Ellen och gick på bio. Vi såg "Jag saknar dig". Jag hade typ inga förväntningar alls för den. Men JÄVLAR vilken känslosam film. Grät ögonen ur mig. Men den var riktigt bra faktiskt! Se den!!
Och såhär ser jag ut nu förtiden. Eller ja imorse iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0