Soulmate

Igårkväll var den roligaste/knäppaste/skrattiga kvällen på riktigt länge. Det var häng med gamla klasskompisarna Cippa och Cappe och såklart Ellen. Jag och Ellen kom i säng hos mig runt 1 tiden nångång och deckade direkt.
Idag har jag hunnit vara i skolan, hos mamma och hämtat lite bikinis/bh:s osv och solat med Ellen. Nu ska jag börja städa upp lite i lilla lägenheten och duscha, för ikväll blir det förkrök hos mig och sedan bär det av till Täby på hemmafest.
Jag och Ellen i Magaluf♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Bästa <3

2012-03-09 @ 16:16:13
Postat av: Emreklara

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2012-08-03 @ 09:19:33
URL: http://emreklara.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0