GO CRAZE

Intervjun kändes bra, men får se hur det går om några dagar. Det var 300 som sökte tjänsten och jag är iaf en av de 15 som blev utvalda (alltid något B-)), så hoppas de andra 14 suger hårt på sina intervjuer!
Efter de mötte jag iaf upp Ellen i där i stan och kollade runt lite. Sen drog vi hem till mig och hämtade träningskläder och sen drog vi hem till Ellen och käkade fet köttfärssås. Sen drog vi + Sophie och Miranda till stinsen, köpte vita byxor och inlägg i mina förstora pumps (what up) och sen raka vägen till gymmet med craze i blodet för första gången! Och helvete vad bra de hjälpte. Körde kondition i 50 min och mage och rumpa i 80 min. Och på de gick vi prommis i ca 1 timme (glömde stoppa min runkeeper) efter de också. Nu ska jag, Sosso och Erika ha sleepover hos Erika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0