Händelserikt

Har hänt helt sinnes mycket de senaste dagarna då jag inte uppdaterat nåt.
I onsdags blev det en fett rolig utgång. Började föra hos mig med Erika, Mathias, Aidin och Shayan. Sen blev det Magenta till stängning och sen efterfest och slagg hos Erika. Torsdagen var jag och Erika bakis på jobbet. Vi jobbade 13-18 typ sen blev det donken både innan och efter, haha... Blev slagg hos Erika även då.
Fredags blev det ångestkrök (FÖR MIN STACKARS IPHONE FÖRSVUNNIT och Erika hade också sina skäl). Förade lite hos mig med Erika, Sam och Miranda. Sen åkte vi vidare till Mathias och därefter tog vi taxi till Fargas och där blev de också slagg.
I lördags kom mamma och hjälpte mig städa lägenheten/rensa kläder/fixa i källaren. Sen hämtade vi syrran och drog till Ikea. Efter de fixade vi ny mobil (IPHONE 5 B-)) och då blev livet fulländat igen. Hemskt livet är utan mobil alltså!
Och nu idag har jag jobbat 9-17.
Bra jävla bok dehär blev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0