HOME SWEET HOME

Tja. Zoombie Matilda här! De som vanligtvis tar mig 4 min till och från tåget tog 30 min ikväll, vilket resulterar i döda ben som jobbat hela dagen/hängt i högklackat hela kvällen.

Iaf har min kväll vart grym! Började hemma hos mamma och Pelle (som sagt) med vodka redbull och sen fortsatte det bara. Drog till ett grymt ställe några meter ifrån på söder där allt innehåller vitlök (så ja, jag stinker som tusan nu). Maten var GALEN, typ bästa jag käkat! Efter de drog vi vidare till ännu ett ställe nära som heter Malmen där vi mötte upp massa polare till Jens. Dansade där någon timma eller så och sen blev ja för trött och drog hem. Så nu är det läggdags för lilla Mattan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0